aishah & ruzaini | majlis sanding

13 04 2010

salam..sory sgt² kat korang yang tak jemu keluar masuk blog kami ni…
(1 hari purata visitors 25-50 orang gak le..ok le kot utk org baru mcm kami ni..baru nak UP le katekan)
hehee..sian korang nak layan gambo baru pon tak boleh sbb dah lama tak updatekan..
so kali ni kami postkan lagi gambar² aishah & ruzaini semasa majlis bersanding…
so mcm biasa le biar gambar kami yg bercerita…so layannnnn jeee…

aishah & ruzaini | majlis sanding
MAHARANI dihias indah..

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding
kenangan bersama ibu sedara tersayang..

aishah & ruzaini | majlis sanding
kenangan bersama kakak juga tidak dilupakan..

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding
ketibaan MAHARAJA..

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding
majlis merenjis tidak lengkap tanpanya..

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding
kehadiran IBU&BAPA menyerikan lagi majlis persandingan..

aishah & ruzaini | majlis sanding
kakak dah..adik bila lagi??
hehee…jangan lupa jemput kami…

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding

aishah & ruzaini | majlis sanding

ok cukup dulu buat masa ni…nanti² kami uploadkan lagi gambar² terbaik
dari sesi outdoor…yang menariknya sesi outdoor untuk aishah & ruzaini dilakukan
disekitar kawasan pekan lama ipoh..yang pasti gambar² best…tengok le nanti…tungggguu…


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: