kami di bumi SABAH | part II

10 02 2010

salam kepada semua.
kami ingin berkongsi lagi kenangan kami semasa berada di bumi sabah.
kami berkesempatan untuk menginap di rumah air di daerah PUTATAN..
agak menarik pabila rumah terasa berbuai tatkala sang ombak menghempas…
kehidupan disini amat berbeza dengan kehidupan yang kami biasa lalui,
ternyata anak² kami turut merasai keseronokan nye…

kinabalu | part II

kinabalu | part II wajah² pewaris anak sabah..

kinabalu | part II
insyirah dikelilingi anak² nelayan…

kinabalu | part II
sempat lagi nak posing tu…hehehe…

selepas keluar dari kg air tu kami menuju ke bandar kinabalu
yang mana kami menginap di honestay api-api…
so nak tau  sambungan pengembaraan ini?? kami akan sambung lagi nanti…

** lepas ini kangkawan dapat lihat indahnye
perkampuang air di pulau gaya,SABAH…
tempat berlangsungnya masjis pertunangan dan masjis sandingan….

kinabalu | part II

gambaran dari bot yang membawa kami..

tunggu kemunculan episod penuhnye…


Actions

Information

4 responses

19 02 2010
zulzia

sronok tgk anak2 membeso. camne la ain n huda nnt?

19 02 2010
joelailyphotography

anak² ko pon comel gak ape…
sory bro tak dpt jumpe ko ari tu…
bz sikit… 😛

2 03 2010
MySaRaH

owah…pandai anak² ko pose joe…sok² tayah susah² carik model dah..aniway sume gamba² ko lawa².. ehem²…bln11 ada free ka bro? eheks~

2 03 2010
joelaily

hehe…thanks…tengok le sape papa dia pulak…
ummm…lain mcm solan ko kali ni…
ape² tahniah le…utk mu sarahku i free je…😀😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: